føtter midtstilt

Om Lederskolen

Lederskolen er utviklet av CoachTeam as - House of Leadership.

CoachTeam – House of Leadership har i over 20 år levert tjenester innenfor ledelse-, medarbeider-, team- og organisasjonsutvikling, endringsarbeid og bedriftskultur.
Vårt fokus er å dyktiggjøre mennesker i å lede seg selv og andre på en best mulig måte, slik at de skaper vekst og utvikling, bedre resultater og realiserer det beste i seg selv.
Vi har brukt vår erfaring og kompetanse samt anerkjente teorier og forskning i arbeide med å utvikle Lederskolen til et moderne og nettbasert opplæringsprogram

For å kunne fungere og levere optimalt, er det viktig for bedrifter og ansatte å håndtere de menneskelige sider i jobbhverdagen på en konstruktiv måte.
Vi ser at det å jobbe med samhandlingskompetanse, relasjonell kompetanse, lederskap  og selvledelse er en forutsetning for å lykkes i dagens og fremtidens samfunn hvor endringstakten bare blir raskere og raskere. Å jobbe med menneskene som leverer tjenestene og varene er nødvendig for endringsevne og fleksibilitet, for motivasjon og stressmestring, utvikling og samhandling.

Lederskolen går rett inn i denne hverdagen. Vi liker å si at vi utvikler ledere og medarbeidere som lærer å hente frem det beste hos seg selv og andre.

Lederskolen har fokus på beste praksis og du får teoretisk fundament og effektive og praktiske verktøy for å mestre ditt lederskap, lede deg selv, styrke din kommunikasjon, utvikle deg som teamleder og takle stress.

Vil du bli en ettertraktet leder som leder dine medarbeidere på en klok, troverdig, handlekraftig, trygg og smidig måte? Gjennom Lederskolen får du god ledelse for fremtiden!

Lene har mange års yrkeserfaring innen salg, ledelse, markedsføring, veiledning og service. Hun har utviklet anerkjente kurs innenfor coachende lederskap, coaching, selvledelse, ledelse og salg. Hun er en dreven og ettertraktet fasilitator og kursholder innen ledelse, kommunikasjon, selvledelse, relasjonsbygging, team, forhandlinger, salg, presentasjoner, målsetting og motivasjon. Hun beskrives som en «to the point» person, dyktig, engasjert, motiverende og utfordrende.

Lene er Ledertrener og partner i CoachTeam as – House of Leadership, Bedriftsøkonom BI og internasjonalt sertifisert trener i coaching. Hun er videre 4MAT Trainer og trenerutdannet i Nine Conversations in Leadership. Hun jobber med Executive coaching og teamcoaching for ledergrupper i tillegg til å holde kurs og lede bedriftinterne lederprogrammer.

«Jeg har jobbet med selvledelse, kommunikasjon og coaching siden 2002 som ledertrener og partner i CoachTeam.

Jeg ble kastet inn i lederskap som 22-åring, og ledet en serviceavdeling på BI med elleve medarbeidere. Det ble en høy læringskurve med mange «learing by trying» episoder.
Etter salgsjobb på NHH og flyvertinne i SAS, gründet jeg eget Audio Visuelt firma med seks ansatte som etter 10 år ble kjøpt av et større internasjonalt selskap.

Jeg gleder meg til å dele min kunnskap med deg, slik at du også kan bli bedre i din kommunikasjon og selvledelse.»

Erica Grunnevoll

Erica har jobbet med mennesker og team i hele sitt voksne liv, som prest, utøvende leder og som ledertrener og teamfasilitator. Hun har utviklet anerkjente konsepter innenfor kommunikasjon og teamarbeid, endringsledelse, den nødvendige samtale, stressmestring og konflikthåndtering. Som kursleder og prosessleder beskrives hun som en ressurs med sin klokskap, faglige tyngde, kreativitet og engasjement.

Erica er ledertrener, partner i CoachTeam og har embetseksamen i teologi (Cand. Theol) fra Universitet i Oslo. Hun arbeidet i flere år som prest i den norske kirke. Videre var verdens første kvinnelige prest i FN-styrkene og har erfaring som prest fra fengsel, forsvaret, FN-styrkene og oljeplattformer. Hun har videreutdanning innenfor kommunikasjon, coaching og samtaleterapi. Hun er 4MAT Trainer, sertifisert fasilitator i Voice Dialog metoden, Kvebæk Sculpture Tecnique og trenerutdannet i Nine Conversations in Leadership

«Jeg brenner for en sunn balanse mellom soft skills og hard skills. Vi er på jobb for å løse oppdrag på en måte som skaper gode og sunne resultater. For å kunne yte, trenger vi et både/og. Vi trenger gode rammebetingelser, kunnskap, opplæring og vi trenger mennesker som kan samarbeide og konsentrere seg om å utøve faget på en verdig måte.

Jeg deler gjerne beste praksis med deg, slik at du styrker ditt lederskap og kan møte morgendagens utfordringer best mulig.

Begynn med Lederskolen i dag!

Moderne. Fleksibelt. Kostnadseffektivt.

Enkeltmoduler

3.900,- (eks. mva)
  • Ledelse