Bestilling av Lederskolen

I denne krevende perioden for norske virksomheter ønsker Lederskolen å bidra, og tilbyr nå "karantenekurs" i ledelse.

Benytt bestillingsskjema for å bestille Lederskolen til deg eller til din organisasjon. Når du bestiller Lederskolen som en pakke får du tilgang til følgende e-læringsmoduler:

1. Ledelse
  2. Selvledelse
  3. Kommunikasjon
  4. Stressmestering
  5. Teamledelse
  6. Sertifiseringstest

Hver modul består av 8 leksjoner. Hver leksjon har tydelige læringsmål, inspirerende video med faglig innhold, teori og en avsluttende test. Ved bestått på alle leksjoner kan du ta booster testen, og når alle moduler er bestått får du tilgang til Lederskolens sertifiseringstest.
Alt innhold og tester, inkl sertifiseringstest kan repeteres og brukes som 'jobbstøtte'.

Pris per deltaker 14.900,- (eks. mva)

Når vi har mottatt bestillingen tar vi kontakt for å hjelpe dere i gang.

Alle moduler gir kursbevis.

Ønsker dere e-læring mikset med tilpasninger hos dere? Ta kontakt for en prat rundt våre muligheter for bedriftsinterne programmer.

Ved spørsmål vedrørende Lederskolen,
e-læring eller bestilling ta kontakt med oss:

e-post: lene@coachteam.no

Bestillingsskjema

Vilkår

Før du melder deg på kurs oppfordrer vi deg til å gjøre deg kjent med våre regler for bestilling og avbestilling.

Din påmelding er bindende når den er mottatt av oss, og du har fått en bekreftelsesmail.

Avbestilling

Ved avmelding etter tilgang til e-læring er gitt, faktureres 100% av kursavgiften.
Tilgang regnes fra mottak av e-post med brukernavn, passord og veiledning.

Ved avmelding før e-læringstilgang er gitt belastes 50% av kursavgiften.

Fakturering

Faktura blir utstedt når det er gitt tilgang til Lederskolen e-læring.

Fakturering gjøres av CoachTeam as.

Kursbevis blir ikke utstedt før faktura er betalt.

Rettigheter

Du kan benytte materialet i egen virksomhet, men du kan ikke kopiere eller benytte dette i en kommersiell sammenheng som kan være skadelig for Lederskolen/CoachTeam as.
Alt materialet eies i sin helhet av CoachTeam as.