Bestilling av enkeltmoduler

Benytt bestillingsskjema for å bestille de moduler fra Lederskolen du/dere ønsker å gjennomføre.

Tilgjengelige moduler:

1. Ledelse
  2. Selvledelse
  3. Kommunikasjon
  4. Stressmestring
  5. Teamledelse

Hver modul består av 8 leksjoner. Hver leksjon har tydelige læringsmål, inspirerende video med faglig innhold, teori og en avsluttende test. Ved bestått på alle leksjoner kan du ta booster testen. Alle moduler gir kursbevis.

Pris: 3.900 kr per modul (eks. mva), per deltaker.

Når vi har mottatt bestillingen tar vi kontakt for å hjelpe dere i gang.

Ønsker dere e-læring mikset med tilpasninger hos dere? Ta kontakt for en prat rundt våre muligheter for bedriftsinterne programmer.

Ved spørsmål vedrørende Lederskolen,
e-læring eller bestilling ta kontakt med oss:

e-post: lene@coachteam.no

Bestillingsskjema

Vilkår

Før du melder deg på kurs oppfordrer vi deg til å gjøre deg kjent med våre regler for på- og avmelding.

Din påmelding er bindende når den er mottatt hos oss og du har fått en bekreftelsesmail.

Avbestilling

Ved avmelding etter tilgang til e-læring er gitt faktureres 100 % av kursavgiften. Tilgang regnes fra mottak av e-post med brukernavn, passord og veiledning.

Ved avmelding før e-læringstilgang er gitt belastes 50 % av kursavgiften.

Fakturering

Faktura blir utstedt per e-post etter din påmelding.

Fakturering gjøres av CoachTeam as.

Kursbevis vil ikke bli utstedt før faktura er betalt.

Rettigheter

Du kan benytte materiell i egen virksomhet, men du kan ikke kopiere materiell og benytte dette i en kommersiell sammenheng som kan være skadelig for Lederskolen/CoachTeam as. Alt materiell eies i sin helhet av CoachTeam as.