Hopp til innhold

Bedriftsintern opplæring (BIO) - Lederskolen

Tilpasset opplæring til din bedrift på en fleksibel og brukervennlig måte.

I våre bedriftsinterne opplæringsprogram kartlegger vi og bistår din bedrifts kompetansebehov innenfor godt og effektivt lederskap.
Programmet gir vesentlige ferdigheter innen ledelse, selvledelse, kommunikasjon, teamledelse og stressmestring.

Lederskolen er et svært fleksibelt nettbasert opplæringsprogram. Dere kan velge mellom ren opplæring på nett eller i kombinasjon med virtuelle samlinger over (Skype, Zoom o.l). Vi tilpasser oss deres behov.

Samlingene planlegges i forkant, og blir tilpasset dere. Samlingene består av faglig innhold, dialog, oppgaver og gruppearbeid for å forsterke læringen.

Lederskolen er et 100% nettbasert kursprogram for utvikling av dyktige ledere, prosjekt- og teamledere, medarbeidere og team.

Lederskolen inneholder fem videobaserte e-læringskurs og sertifiseringstest:

1. Ledelse og lederskap
  2. Selvledelse
  3. Kommunikasjon
  4. Teamledelse
  5. Stressmestring
  6. Sertifiseringstest

Kurs er tilgjengelig i minimum 12 måneder for jobbstøtte og repetisjon.

Som en del av regjeringens krisepakke for næringslivet relatert til  Covid-19-utbruddet har fylkeskommunene fått økt sine budsjetter til BIO-midler for 2020.
Ta kontakt med oss så hjelper vi dere med søknadsprosessen.

Har du spørsmål rundt Lederskolen og eller om vår bedriftsinterne opplæring ta gjerne kontakt gjennom kontaktskjema eller direkte så finner vi en løsning som passer dere.

Vi har lang erfaring med utvikling og levering av tilpasset opplæringsprogram, til private og offentlige virksomheter, både i Norge og internasjonalt.

Vi følger myndighetenes retningslinjer når det gjelder situasjonen Norge med hensyn til Covid-19.

Jeg ser frem til en uforpliktende samtale rundt våre bedriftsinterne program.

Lene Fjellheim
e-post: lene@coachteam.no